Dzięki ubezpieczeniu Assistance masz zapewnioną pomoc w razie niespodziewanych zdarzeń na drodze

Chcesz mieć podstawową pomoc po wypadku? A może wolisz pełne wsparcie w razie kłopotów z samochodem w dowolnym miejscu Polski lub za granicą?
Różne rzeczy mogą Cię zatrzymać: kolizja, awaria, rozładowanie akumulatora, przedziurawiona opona czy brak paliwa. Nasze Assistance to ubezpieczenie, które możesz dopasować do swoich potrzeb. Czujesz się bezpiecznie i płacisz tyle, na ile możesz sobie pozwolić. To się opłaca!

 

Co uwzględnia ubezpieczenie Moje Auto - Assistance - przykłady

Podstawowa pomoc w razie wypadku

Udzielenie informacji serwisowej lub przekazanie wiadomości.

Holowanie

Każdy wariant assistance zapewnia holowanie na terenie Polski po wypadku.

Samochód zastępczy

Gdy Twój samochód jest niezdolny do jazdy po wypadku i naprawiają go w warsztacie (nie dotyczy wariantu Standard).

Czego nie uwzględnia ubezpieczenie Moje Auto - Assistance - przykłady

Pełną listę zdarzeń i okoliczności, których nie obejmuje ochrona, znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia HDI Moje Auto.

Koszty materiałów i części użytych do naprawy

Gdy wymagane są części zamienne, nowy akumulator lub opony, gdy dorabiasz kluczyki lub płacisz za ekspertyzę techniczną.

Nieuzgodnione koszty

Gdy działasz bez porozumienia z Centrum Obsługi Klienta ponosząc koszty usług assistance.

Możesz mieć więcej – sprawdź!

Który wariant Moje Auto - Assistance bardziej odpowiada Twoim potrzebom?

Wybierz wariant Standard Złoty Złoty + Podróżnik 15

Pomoc serwisowa

Pomoc serwisowa

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski

– za granicą

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski


do 100 km

– za granicą

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski


do 200 km

– za granicą

do 200 km

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski


bez limitu km

– za granicą

do 1000 km

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski


do 400 km

– za granicą

do 400 km

Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski

– za granicą

Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski



– za granicą


Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski



Jeśli do awarii lub innego zdarzenia doszło w odległości ponad 25 km od miejsca zamieszkania.

do 200 km

– za granicą

do 200 km

Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski



bez limitu km

– za granicą

do 1000 km

Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski



do 400 km

– za granicą

do 400 km

Pomoc w podróży

Pomoc w podróży

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

do 2 dób

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

do 2 dób

Kontynuacja podróży albo powrót do domu

Kontynuacja podróży albo powrót do domu

Kontynuacja podróży albo powrót do domu

do bliższego miejsca

Kontynuacja podróży lub powrót do domu

do bliższego miejsca

Kontynuacja podróży lub powrót do domu

do bliższego miejsca

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Samochód zastępczy

Samochód zastępczy

Po wypadku

Po wypadku

Po wypadku

do 5 dni, ale tylko gdy pojazd jest unieruchomiony

Po wypadku

do 10 dni, ale tylko gdy pojazd jest unieruchomiony


do 5 dni w przypadku wykonania naprawy w warsztacie rekomendowanym

Po wypadku

do 10 dni, ale tylko gdy pojazd jest unieruchomiony

Po kradzieży

Po kradzieży

Po kradzieży

do 5 dni

Po kradzieży

do 10 dni

Po kradzieży

do 10 dni

Po awarii

Po awarii

Po awarii

Po awarii

do 5 dni

Po awarii

do 5 dni

Podstawienie albo odbiór

Podstawienie albo odbiór

Podstawienie albo odbiór

podstawienie albo odbiór

Podstawienie albo odbiór

podstawienie i odbiór

Podstawienie albo odbiór

podstawienie albo odbiór

Inne

Inne

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

Suma ubezpieczenia

Suma ubezpieczenia

5 000 zł

Suma ubezpieczenia

10 000 zł

Suma ubezpieczenia

25 000 zł

Suma ubezpieczenia

10 000 zł

Zakres terytorialny

Zakres terytorialny

Polska

Zakres terytorialny

Polska i Europa

Obejmuje europejską część Rosji i Turcji, Maroko, Tunezja, Izrael. Nie obejmuje Gruzji

Zakres terytorialny

Polska i Europa

Obejmuje europejską część Rosji i Turcji, Maroko, Tunezja, Izrael. Nie obejmuje Gruzji

Zakres terytorialny

Polska i Europa

Obejmuje europejską część Rosji i Turcji, Maroko, Tunezja, Izrael. Nie obejmuje Gruzji

Okres ubezpieczenia

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Okres ubezpieczenia

15 dni

Aby wyszukać warsztat rekomendowany - kliknij tutaj

Najczęściej zadawane pytania

Jakie warianty Assistance są dostępne w HDI?

Oferujemy cztery warianty Assistance: trzy całoroczne i jeden krótkoterminowy. W zależności od wybranego wariantu, można liczyć na różny zakres wsparcia. Już w Assistance Standard zapewniamy po wypadku holowanie na terenie RP do wskazanego warsztatu do 100 km od miejsca zdarzenia.  Dodatkowo płatne warianty Assistance dają możliwość skorzystania z holowania w Polsce bez limitu km, a za granicą nawet holowanie do 1000 km oraz z samochodu zastępczego do 10 dni.

Kiedy zadziała ubezpieczenie Assistance?

W zależności od wybranego wariantu ubezpieczenie Assistance może zadziałać w razie:

  • wypadku,
  • awarii,
  • innych zdarzeń losowych,
  • kradzieży pojazdu.
Co jest uznawane za wypadek w ubezpieczeniu Assistance?

Wypadek w ubezpieczeniu Assistance to zdarzenie powodujące unieruchomienie pojazdu, a w szczególności:

  • zderzenie z człowiekiem, zwierzęciem, autem i każdym innym przedmiotem (w tym wjechanie w zaspę śnieżną, wpadnięcie do rowu), jak również zatopienie pojazdu,
  • działanie osób trzecich w tym m.in. kradzież elementów pojazdu, wandalizm (np. przecięcie kół, wybicie szyby), włamanie (np. zniszczenie stacyjki) lub działanie zwierząt (m.in. przegryzienie przewodów przez zwierzęta),
  • pożar lub wybuch, zarówno z wewnątrz, jak i z zewnątrz pojazdu.

Warunkiem świadczenia usług z tytułu Wypadku jest powstałe w jego następstwie unieruchomienie pojazdu.
 

Co to jest awaria w ubezpieczeniu Assistance?

Awaria w ubezpieczeniu Assistance to unieruchomienie pojazdu z powodu niesprawności systemów mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych, pneumatycznych i optycznych auta.

Co oznacza termin "inne zdarzenie" w ubezpieczeniu Assistance?

Inne zdarzenia w Assistance to niemożność korzystania z ubezpieczonego pojazdu na skutek:

  • braku powietrza w oponie/oponach,
  • rozładowania akumulatora,
  • braku paliwa, zamarznięcia paliwa lub użycia niewłaściwego paliwa, rozładowania baterii trakcyjnej,
  • zagubienia kluczy czy innych urządzeń potrzebnych do otwarcia lub uruchomienia auta,
  • zatrzaśnięcia w aucie kluczy lub innych urządzeń potrzebnych do otwarcia pojazdu,
  • przepalenie żarówki.

Dlaczego warto zdecydować się na zakup wariantu Złoty?

Wybierając wariant Złoty ubezpieczenia HDI Moto Assistance możesz liczyć na organizację i pokrycie przez Wartę kosztów:

  • holowania samochodu po wypadku do wskazanego przez Ciebie warsztatu w odległości do 200 km od miejsca zatrzymania. Z holowania możesz skorzystać również w razie awarii, braku paliwa i innych zdarzeń losowych (gdy wystąpią w odległości przynajmniej ponad 25 km od miejsca zamieszkania);
  • samochodu zastępczego do 5 dni, gdy ukradną Twój samochód lub po wypadku, gdy pojazd jest niezdolny do jazdy i jest naprawiany w warsztacie;
  • pomocy na terytorium całej Europy.
Dlaczego warto zdecydować się na zakup wariantu Złoty+?

Wybierając wariant Złoty+ ubezpieczenia HDI Moto Assistance możesz liczyć na organizację  i pokrycie przez Wartę kosztów:

  • pomocy nie tylko w razie wypadku, ale też kradzieży, awarii, innych zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwego wypadku bez względu na odległość od domu;
  • holowania bez limitu km, gdy wypadek, awaria lub inne zdarzenie miały miejsce na terenie Polski, a gdy wyjedziesz za granicę - holowanie do 1000 km;
  • samochodu zastępczego: do 10 dni po kradzieży lub gdy samochód jest niezdolny do jazdy i jest naprawiany w warsztacie: do 10 dni po wypadku, do 5 dni po awarii;
  • transportu całej rodziny;
  • noclegu, dla wszystkich osób podróżujących ubezpieczonym pojazdem, w pobliżu warsztatu, gdzie trafił samochód;
  • pomocy na terytorium całej Europy;
  • pomocy medycznej, gdy dojdzie do ciężkiego uszkodzenia ciała w wyniku wypadku.

Czy na czas krótkiego, 15-dniowego wyjazdu w Polsce lub za granicą można skorzystać z krótkoterminowego ubezpieczenia Assistance?

Wariant Podróżnik 15, naszego Moje Auto -Assistance polecamy osobom wybierającym się w podróż po Polsce czy za granicę, które nie mają całorocznego assistance lub mają je w ograniczonym zakresie, a ich samochód jest ubezpieczony w Warcie w zakresie OC lub AC.

Podróżnik 15 gwarantuje:

  • pomoc w razie wypadku, kradzieży, awarii, innych zdarzeń losowych, i nieszczęśliwego wypadku,
  • holowanie pojazdu na dystansie do 400 km,
  • zakwaterowanie i pomoc medyczną,
  • pomoc na terenie Polski i Europy.
Co oznacza termin "inne zdarzenie" w ubezpieczeniu Moje Auto - Assistance?
Zobacz więcej Zwiń

Przydatne dokumenty

Zobacz, dlaczego wybrali nas inni

Mam ubezpieczenie w HDI od kilku lat. Dobry kontakt z konsultantami, szeroka sieć warsztatów, auto zastępcze w razie naprawy i zero problemów z wypłatą ubezpieczenia.

Irek z Olszyny

Jestem z HDI! Daje dużo zniżek oraz możliwość obniżenia i tak już sensownie policzonej polisy. Na pewno zostanę, a i przy przedłużeniu polisy będę mogła pewnie skorzystać z czegoś ekstra!

Zofia z Marcinkowic Dolnych

Nie zapewniamy, że powyższe opinie pochodzą od osób, które faktycznie korzystały lub nabyły ubezpieczenie.

Obsługa polisy

Pilna pomoc