Dzięki ubezpieczeniu Assistance masz zapewnioną pomoc w razie niespodziewanych zdarzeń na drodze

Chcesz mieć podstawową pomoc po wypadku? A może wolisz pełne wsparcie w razie kłopotów z samochodem w dowolnym miejscu Polski lub za granicą?
Różne rzeczy mogą Cię zatrzymać: kolizja, awaria, rozładowanie akumulatora, przedziurawiona opona czy brak paliwa. Nasze Assistance to ubezpieczenie, które możesz dopasować do swoich potrzeb. Czujesz się bezpiecznie i płacisz tyle, na ile możesz sobie pozwolić. To się opłaca!

 

Co uwzględnia ubezpieczenie Moje Auto - Assistance - przykłady

  • Podstawowa pomoc w razie wypadku

    Udzielenie informacji serwisowej lub przekazanie wiadomości.

  • Holowanie

    Każdy wariant assistance zapewnia holowanie na terenie Polski po wypadku.

  • Samochód zastępczy

    Gdy Twój samochód jest niezdolny do jazdy po wypadku i naprawiają go w warsztacie (nie dotyczy wariantu Standard).

Czego nie uwzględnia ubezpieczenie Moje Auto - Assistance - przykłady

Pełną listę zdarzeń i okoliczności, których nie obejmuje ochrona, znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia HDI Moje Auto.

  • Koszty materiałów i części użytych do naprawy

    Gdy wymagane są części zamienne, nowy akumulator lub opony, gdy dorabiasz kluczyki lub płacisz za ekspertyzę techniczną.

  • Nieuzgodnione koszty

    Gdy działasz bez porozumienia z Centrum Obsługi Klienta ponosząc koszty usług assistance.

Możesz mieć więcej – sprawdź!

Który wariant Moje Auto - Assistance bardziej odpowiada Twoim potrzebom?

Wybierz wariant Standard Złoty Złoty + Podróżnik 15

Pomoc serwisowa

Pomoc serwisowa

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Usprawnienie pojazdu na miejscu wypadku lub w razie awarii

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski

– za granicą

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski


do 100 km

– za granicą

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski


do 200 km

– za granicą

do 200 km

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski


bez limitu km

– za granicą

do 1000 km

Holowanie po wypadku

– na terenie Polski


do 400 km

– za granicą

do 400 km

Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski

– za granicą

Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski



– za granicą


Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski



Jeśli do awarii lub innego zdarzenia doszło w odległości ponad 25 km od miejsca zamieszkania.

do 200 km

– za granicą

do 200 km

Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski



bez limitu km

– za granicą

do 1000 km

Holowanie w razie awarii i innych zdarzeń

– na terenie Polski



do 400 km

– za granicą

do 400 km

Pomoc w podróży

Pomoc w podróży

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

do 2 dób

Zakwaterowanie po wypadku, w razie awarii lub kradzieży pojazdu

do 2 dób

Kontynuacja podróży albo powrót do domu

Kontynuacja podróży albo powrót do domu

Kontynuacja podróży albo powrót do domu

do bliższego miejsca

Kontynuacja podróży lub powrót do domu

do bliższego miejsca

Kontynuacja podróży lub powrót do domu

do bliższego miejsca

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Przewóz Ubezpieczonych do miejsca holowania

Samochód zastępczy

Samochód zastępczy

Po wypadku

Po wypadku

Po wypadku

do 5 dni, ale tylko gdy pojazd jest unieruchomiony

Po wypadku

do 10 dni, ale tylko gdy pojazd jest unieruchomiony


do 5 dni w przypadku wykonania naprawy w warsztacie rekomendowanym

Po wypadku

do 10 dni, ale tylko gdy pojazd jest unieruchomiony

Po kradzieży

Po kradzieży

Po kradzieży

do 5 dni

Po kradzieży

do 10 dni

Po kradzieży

do 10 dni

Po awarii

Po awarii

Po awarii

Po awarii

do 5 dni

Po awarii

do 5 dni

Podstawienie albo odbiór

Podstawienie albo odbiór

Podstawienie albo odbiór

podstawienie albo odbiór

Podstawienie albo odbiór

podstawienie i odbiór

Podstawienie albo odbiór

podstawienie albo odbiór

Inne

Inne

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Pomoc tłumacza po wypadku

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

Suma ubezpieczenia

Suma ubezpieczenia

5 000 zł

Suma ubezpieczenia

10 000 zł

Suma ubezpieczenia

25 000 zł

Suma ubezpieczenia

10 000 zł

Zakres terytorialny

Zakres terytorialny

Polska

Zakres terytorialny

Polska i Europa

Obejmuje europejską część Rosji i Turcji, Maroko, Tunezja, Izrael. Nie obejmuje Gruzji

Zakres terytorialny

Polska i Europa

Obejmuje europejską część Rosji i Turcji, Maroko, Tunezja, Izrael. Nie obejmuje Gruzji

Zakres terytorialny

Polska i Europa

Obejmuje europejską część Rosji i Turcji, Maroko, Tunezja, Izrael. Nie obejmuje Gruzji

Okres ubezpieczenia

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Okres ubezpieczenia

15 dni

Aby wyszukać warsztat rekomendowany - kliknij tutaj

Najczęściej zadawane pytania

Przydatne dokumenty

Zobacz, dlaczego wybrali nas inni

  • Mam ubezpieczenie w HDI od kilku lat. Dobry kontakt z konsultantami, szeroka sieć warsztatów, auto zastępcze w razie naprawy i zero problemów z wypłatą ubezpieczenia.

    Irek z Olszyny

  • Jestem z HDI! Daje dużo zniżek oraz możliwość obniżenia i tak już sensownie policzonej polisy. Na pewno zostanę, a i przy przedłużeniu polisy będę mogła pewnie skorzystać z czegoś ekstra!

    Zofia z Marcinkowic Dolnych

Nie zapewniamy, że powyższe opinie pochodzą od osób, które faktycznie korzystały lub nabyły ubezpieczenie.

Obsługa polisy

Pilna pomoc