Organizujemy pomoc i pokrywamy jej koszty, gdy uszkodzisz oponę

Ubezpieczenie Moje Auto - Opony Assistance polecamy każdemu, kto ma samochód osobowy i chce zapewnić sobie pomoc w razie problemów z ogumieniem. Gdy najedziesz na szkło, gwóźdź albo ktoś celowo uszkodzi Twoją oponę, nie musisz zmieniać koła samodzielnie. Zorganizujemy wymianę opony albo użycie zestawu naprawczego i pokryjemy koszt pomocy. To się opłaca!

Co uwzględnia ubezpieczenie Moje Auto - Opony Assistance - przykłady

Wymiana uszkodzonej opony

Organizujemy pomoc, która wymieni oponę na Twoją zapasową lub użyje Twojego zestawu naprawczego.

Holowanie

Jeśli pomoc nie będzie możliwa na miejscu, odholujemy pojazd do najbliższego serwisu, w którym zostanie dokonana naprawa uszkodzonego ogumienia lub wymiana koła na zapasowe.

Sprawdzone informacje od ręki

Przekazujemy Ci informacje o zakładach wulkanizacyjnych, sklepach z oponami i punktach przechowywania.

Czego nie uwzględnia ubezpieczenie Moje Auto - Opony Assistance – przykłady

Pełną listę zdarzeń i okoliczności, których nie obejmuje ochrona, znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia HDI Moje Auto.

Zakup nowych opon, narzędzi i elementów

Ubezpieczenie nie zapewnia zwrotu kosztów za zakup opony, dętki, zestawu naprawczego.

Koszty poniesione bez konsultacji

Gdy poniesiesz koszty bez porozumienia z Centrum Obsługi Klienta, nie będziemy mogli zwrócić Ci wydanych pieniędzy.

Niedostępne drogi

Ubezpieczenie nie działa, gdy przebijesz oponę na drodze nieutwardzonej lub w miejscu, gdzie wjazd jest niemożliwy.

Możesz mieć więcej – sprawdź!

Najczęściej zadawane pytania

Jaką pomoc zapewnia ubezpieczenie Moje Auto - Opony Assistance?

Moje Auto - Opony Assistance zapewnia:

  • wymianę kół - na miejscu zdarzenia, kół w których zostały uszkodzone opony lub dętki, na sprawne koło lub koła zapasowe, albo użycie zestawu naprawczego
  • holowanie ubezpieczonego pojazdu do warsztatu, w którym zostanie naprawione uszkodzone ogumienie, jeśli wymiana koła lub kół w miejscu zdarzenia nie jest możliwa. W tym przypadku umowa gwarantuje również pokrycie kosztów naprawy uszkodzonego ogumienia ubezpieczonego pojazdu w serwisie wskazanym przez Centrum Obsługi Klienta, do 150 zł (za robociznę i materiały, z wyłączeniem opon i dętek) na jedno zdarzenie.
  • telefoniczną pomoc informacyjną o danych teleadresowych:
    a) zakładów wulkanizacyjnych,
    b) sklepów z oponami,
    c) punktów przechowywania opon

Pamiętaj o posiadaniu w Twoim pojeździe sprawnego koła zapasowego lub zestawu naprawczego koła. 

Jakie samochody mogą być objęte ubezpieczeniem Moje Auto - Opony Assistance?

Moje Auto - Opony Assistance może obejmować zarejestrowane na terytorium RP:

  • samochody osobowe,
  • samochody ciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony i ładowności do 800 kg

Ważne! Umowę można zawrzeć bez względu na wiek pojazdu, gdy kupujesz ubezpieczenie OC Turbo lub AC+

Czy Moje Auto - Opony Assistance zadziała w przypadku najechania na dziurę w drodze?

Tak. Moje Auto - Opony Assistance gwarantuje pomoc w razie uszkodzenia opony na skutek najechania na ostre przedmioty takie jak szkło, gwoździe czy ubytki w nawierzchni drogi.

Jak uzyskać pomoc z ubezpieczenia Moje Auto - Opony Assistance?

W przypadku szkody z ubezpieczenia Moje Auto - Opony Assistance skontaktuj się z czynnym całodobowo z Centrum Obsługi Klienta pod numerem: 22 449 99 99 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Jaki jest zakres terytorialny Moje Auto - Opony Assistance?

Ubezpieczenie obejmuje ochroną zdarzenia zaistniałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Przydatne dokumenty

Zobacz, dlaczego wybrali nas inni

Mam ubezpieczenie w HDI od kilku lat. Dobry kontakt z konsultantami, szeroka sieć warsztatów, auto zastępcze w razie naprawy i zero problemów z wypłatą ubezpieczenia.

Irek z Olszyny

Jestem z HDI! Daje dużo zniżek oraz możliwość obniżenia i tak już sensownie policzonej polisy. Na pewno zostanę, a i przy przedłużeniu polisy będę mogła pewnie skorzystać z czegoś ekstra!

Zofia z Marcinkowic Dolnych

Nie zapewniamy, że powyższe opinie pochodzą od osób, które faktycznie korzystały lub nabyły ubezpieczenie.

Obsługa polisy

Pilna pomoc